Simpless Digital

PPC reklama

PPC reklama je jedním z velmi efektivních nástrojů internetového marketingu. Tato forma digitální reklamy je velice efektivní jelikož platíte poza za příchozího klienta.

 

PPC reklama představuje systém internetové reklamy, v němž platíte pouze za uskutečněné prokliky bez ohledu na počet zobrazení reklamního sdělení. PPC zároveň umožňuje relativně velmi přesné cílení pomocí souboru klíčových slov a přesného určení webů a portálů, na nichž se má reklamní sdělení zobrazovat.

V režimu pay-per-click lze nabízet i klasickou display reklamu, jako jsou bannery, a díky neustálému rozvoji možností na velkém množství webů a portálů i datově náročnější videoreklamu. PPC reklama se prosazuje také na sociálních sítích, které jsou vzhledem k velkému počtu uživatelů jedním z nejzajímavějších současných médií.


PPC reklama a její výhody:

  • přesné cílení na skupinu potenciálních zákazníků
  • cenová výhodnost - platíte pouze tehdy, když na vaši reklamu někdo klikl
  • Flexibilita - snadná aktualizace či pozastavení reklamy
  • snadná měřitelnost úspěšnosti
  • neagresivní a tedy velmi efektivní forma reklamy

 

Společnosti nabízející proklikovou reklamu

  • Seznam - sKlik
    Český systém PPC od společnosti Seznam.cz se nazývá sklik. Zobrazuje reklamu ve vyhledávači Seznam.cz a na stránkách českého internetu s nejvyšší návštěvností. Pomocí PPC kampaně přes sklik je velmi jednoduché oslovit širokou skupinu potenciálních zákazníků.

  • Google Adwords
    Ve vyhledávači Google.com se zobrazují reklamy AdWords vedle výsledků vyhledávaní potenciálního zákazníka pod záhlavím Sponzorované odkazy, když vyhledává pomocí klíčových slov. Takže neodejde bez povšimnutí. Reklama se může zobrazovat i nad bezplatnými výsledky vyhledávání.

  • LinkedIn
    LinkedIn je profesionální sociální síť, na které se setkávají profesionálové a diskutují o svých pracovních zájmech. V březnu 2011 síť překonala metu 100 milionů registrovaných uživatelů, v srpnu letošního roku dosáhl 175 milionů uživatelů ve více než 200 zemích světa a stále více získává popularitu i v Česku. Mezi uživatele patří manažeři, konzultanti a odborníci z nejrůznějších oborů. Také firmy mají své účty na LinkedIn.

  • Facebook
    Facebook je nejvyhledávanější sociální síť, využijte ji k propagaci Vaši firmy či produktů. Reklama na facebook je velmi levnou záležitostí, přitom umožňuje jedno z nejlepších zacílení na potenciální skupinu zákazníků. Zacílení je možné dle demografických faktorů či dle zájmových skupin. Rozpočet a přesnou cenu za klik je možné kdykoliv měnit.

  • eTarget
    Jedná se o další systém PPC kampaně kontextové reklamy v Čechách. Mezi hlavní výhodu etarget patří přesné zacílení na skupinu potenciálních zákazníků, dle jejich zájmů. Etarget je textová reklama, kterou akceptuje široká většina uživatelů internetu. Platí se pouze za kliknutí na Vaši reklamu a přesměrování zákazníka na Vaše webové stránky, ne jen za pouhé zobrazení Vaši online reklamy. Etarget zajišťuje široký zásah www stránek včetně iDnes.cz, annonce.cz, ihned.cz atd.