Simpless Digital Agency
simpless_publisher (3)

Získejte zákazníky

Buďte vidět. Propojení se sociálními sítěmi Facebook, Twitter, Google+ a Pinterest je u nás samozřejmostí. Náš e-shop komunikuje s portály Zbozi.cz, Heureka.cz a ostatními vyhledávači zboží. Na portál Aukro můžete posílat nabídky dokonce rovnou z administrace e-shopu. Při tvorbě platformy jsme mysleli samozřejmě na optimalizaci pro vyhledávače nebo možnosti umístit bannery na další webové stránky.

Víme, jak může být složité propagovat nové projekty, a tak jsme pro Vás připravili řadu funkcí, které vám celý proces usnadní.

Export do vyhledávačů zboží

Díky napojení na specializované vyhledávače zboží (Zbozi.cz, Heureka.cz, atd.), které umožníme všem našim zákazníkům zcela zdarma, se Vaše produkty budou na velkých prodejních portálech zobrazovat automaticky. Vzhledem k tomu, jak vysoká je návštěvnost na těchto portálech, máte velkou šanci výrazně navýšit počet objednávek.


Napojení na Aukro či eBay

Prodávejte své zboží také na serveru Aukro – produkty můžete vystavovat přímo z administrace e-shopu, kde je možné také jednoduše sledovat i průběh těchto aukcí.


E-shop na Facebooku

Váš e-shop můžete propagovat na největší a nejpopulárnější sociální síti Facebook. Všechny funkce, které mají klasické internetové obchody, jsme dokázali přenést do této sociální sítě. Otevírá se Vám možnost blíže zacílit na Vaše zákazníky a tím zvýšit celkový prodej.


Sociální sítě

Nabízíme Vám možnost velmi jednoduché integrace všech myslitelných prvků nejoblíbenějších sociálních sítí Facebook, Twitter, Google+ , Pinterest do Vašeho e-shopu. Zákazníci tak mohou na příslušné sociální síti sdílet, který produkt je jejich oblíbený, nebo ho přímo doporučit přátelům.


Implementace online chatu

Na stránky můžete implementovat on-line chat např. Zopim, který můžete používat pro komunikaci se svými zákazníky. Z kterékoliv stránky Vám může zákazník poslat zprávu či žádost o radu.


Hromadné rozesílání e-mailů (Newslettery)

Hojně využívaný marketingový nástroj. Díky němu můžete snadno rozesílat e-maily svým zákazníkům a informovat je tak například o nových produktech, aktualitách z oboru apod. V rámci tohoto modulu můžete měsíčně odeslat až 20.000 newsletterů!


SEO - Optimalizace pro vyhledávače

SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, je proces, který Vám umožní zlepšit si pozici v neplacených výsledcích vyhledávačů Google a Seznam a následně tak získat vyšší počty objednávek. Jsme si plně vědomi jeho důležitosti, a tak je důkladná technická optimalizace pro vyhledávače součástí každého našeho e-shopu.


Provizní systém

Provizní systém (nebo "Affiliate") je silný marketingový nástroj. Chcete Váš e-shop zviditelnit, nechat ho vydělávat více? Pak je provizní systém určen právě Vám. Jak to funguje? Pečlivě si vyberete affiliate partnery, kteří na svých stránkách budou propagovat Váš e-shop a za každého u vás nakupujícího zákazníka, který přijde z jejich webu, získají provizi. Vám to tak může výrazně zvýšit počet zakázek a partneři jsou zároveň motivováni, aby Vás propagovali aktivně, protože získají více peněz z provizí.


Hodnocení zboží

Získejte - díky možnosti hodnotit jednotlivé zboží hvězdičkami - od Vašich zákazníků zpětnou vazbu, jak jsou se zbožím spokojeni. Tento ukazatel může také pomoci Vašim ostatním zákazníkům v rozhodování, který produkt si raději koupit, pokud se například nemohou rozhodnout mezi dvěma podobnými produkty.


Diskuse u produktů

Umožněte svým zákazníkům diskutovat pod jednotlivými produkty – zákaznická zkušenost je tím, co prodává nejlépe.


Související a alternativní zboží

Zjednodušte nákup ve Vašem obchodě díky souvisejícímu či alternativnímu zboží, které se zobrazí přímo pod každým produktem. Zákazník tak nebude muset zdlouhavě hledat, ale vše potřebné bude mít vždy po ruce.


Detailní fotografie zboží

Obrázek vydá za 1 000 slov - vkládejte ke zboží fotky v nejvyšší možné kvalitě. Váš e-shop je následně návštěvníkům i tak zobrazí. Detail produktu je navíc ještě možné zvětšit pomocí efektu lupa.


Akční cena zboží

Nastavte si pomocí našeho modulu u konkrétního zboží příznak "akční nabídka" – po Vámi zvolenou dobu bude položka nabízena za nižší cenu, která se bude zobrazovat jako akční. Akční ceny jsou velice silný marketingový nástroj - a Vám mohou například pomoci rychleji prodat určité produkty.