Nesledujete-li své pozice ve vyhledávačích, může se stát, že vám někde unikají možné zisky. Je totiž možné, že na vaší straně něco nefunguje, jak má, a vy o tom nevíte.
Pomocí webové analytiky poznáte
kdo přichází na vaše stránky
- z jakého zdroje (vyhledávač, přímá návštěvnost, odkazující stránky,…)
- kolik stránek si návštěvník vašeho webu prohlédne
- kolik lidí vyplnilo váš kontaktní formulář
- jaké prohlížeče vaši návštěvníci používají
- zda vaše podpůrné reklamní kampaně na internetu přivedly relevantní návštěvnost
- kolik lidí dokončilo objednávku ve vašem e-shopu a mnoho dalších informací
Se získáním těchto údajů vám pomůžeme, a navíc vám poradíme, jak sledovat reklamní kampaně na internetu a pomůžeme s měřením cílů webu. Máme dlouhodobé zkušenosti s implementací analytických nástrojů (zejména Google Analytics) u rozsáhlých projektů.